Jarosław Kaczyński przegrał batalię u najwyższy urząd z Bronisławem Komorowskim. Czy to oznacza, że definitywnie pożegnaliśmy erę kaczyzmu, tajnych agentów, służb specjalnych i szczucia teczkami?
...
Czytaj Więcej ...
Komorowski prezydentem
Według danych Państwowej Komisji Wyborczej ze 100 proc. obwodów Bronisław Komorowski otrzymał w II turze wyborów prezydenckich 53,01 proc. głosów, a Jarosław Kaczyński - 46,99 proc. głosów. Frekwencja...
Czytaj Więcej ...
Komorowski wygrywa w sondażach
Bronisław Komorowski zwycięzcą wyborów prezydenckich - tak wynika z pierwszych sondaży exit pools podanych po zamknięciu 25 tys. lokali wyborczych w całym kraju.
Według pierwszych sondaży SMG KRC ...
Czytaj Więcej ...
Zagłosuj!
Lokale wyborcze będą czynne w godzinach 6.00-20.00 (zob. ramka poniżej).
Do lokalu należy zabrać dowód tożsamości. Najlepiej, jeśli będzie to dowód osobisty, paszport czy prawo jazdy, ewentua...
Czytaj Więcej ...
Ostatni dzień kampanii
Kończy się chyba najdziwniejsza kampania prezydencka w demokratycznej Polsce. Kampania nie dość, że poprzedzona katastrofą w Smoleńsku, to jeszcze w jej trakcie mieśmy potężną powódź. Jaki wpływ na wy...
Czytaj Więcej ...
SLD chce zalegalizować miękkie narkotyki
poniedziałek, 07 maj 2007
Politycy lewicy pragną legalizacji tzw. miękkich narkotyków. Domagają
się swobodnego dostępu do marihuany, haszyszu i LSD - pisze "Fakt".
Głównymi promotorami tego pomysłu są posłowie Piotr
Gadzinowski, Ryszard Kalisz i wiceprzewodnicząca SLD Joanna Senyszyn. Ten
pomysł to już naprawdę przesada. Wydaje mi się, że politycy Sojuszu Lewicy Demokratycznej wpadli tylko
dlatego na ten pomysł, aby zwrócić na siebie uwagę mediów. Ostatnio dosyć rzadko widać i słychać polityków lewicy w mediach,
więc posłowie Sojuszu postanowili coś z tym zrobić. Owocem ich rozmyślań stał się ten
nieszczęsny pomysł, legalizacji tzw. miękkich narkotyków.
Poseł Gadzinowski nic
złego nie widzi w tym pomyśle, mówi:
- Jestem za legalizacją miękkich narkotyków. Marihuana wcale nie jest
groźniejsza od alkoholu, więc czemu alkohol jest legalny, a marihuana nie?
Politycy lewicy wraz z posłem Gadzinowskim bardzo się mylą. Może i owszem,
zażywanie marihuany nie jest aż takie szkodliwe, a skutki są porównywalne ze
spożywaniem alkoholu. Niestety posłowie chyba nie wiedzą, że zażywanie miękkich
narkotyków to w większości przypadków tylko początek do tego, aby zacząć
zażywać twarde narkotyki. Co dziwne, posłowie chcą też zalegalizować LSD -
narkotyk, który jest zakazany nawet w Holandii, i uznawany tam za narkotyk
twardy. Ośrodki odwykowe w naszym kraju już teraz pękają w szwach, a ludzi,
którym narkotyki zniszczyły życie przybywa. Pomysł lewicy tej sytuacji na pewno nie poprawi. (Pest)
Czytelnicy zostawili 78 komentarzy(e).
Wydawca portalu Panstwo.info nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników.
Gość,
ziolo bylo jest i bedzie jarane
Umieszczony 04-07-2010 20:33:59
Gość,
uhauhauhauhauh wdg mnie to smieszne jak ktos jara trawke to po co mu LSD . lub cos mocniejszego trawka to kojazy sie z odpoczynkiem i spokojem. LEGALIZE LEGALIZE LEGALIZE
Umieszczony 04-07-2010 20:27:41
Gość,
Jestem jak najbardziej za legalizacją
Umieszczony 22-05-2010 23:13:12
czormi,
Ja wam powiem tak, wpłynie to doskonale na gospodarkę, nielegalne spółki sprzedające marihuanę przestaną istnieć, będzie to opodatkowane, więc państwo na tym zarobi, nie szkodzi to bardziej niż alkohol - wręcz przeciwnie, działa przeciwbólowo, dobrze wpływa na osoby po chemioterapii, a także poprawia samopoczucie.
Umieszczony 06-05-2010 17:21:41
Gość,
W poście umieszczonym 13-04-2008 20:41:41 pewna osoba opiera swoje zdanie na takich książkach jak "Pamiętnik narkomanki" i tej podobnych. Boże, ludzie czy wy nie macie wyobraźni. Jak można opierać swoją opinię na negującej lekturze nie zapoznając się z drugą stroną problemu. Jak jeżdżę po świecie i w setkach tysięcy sytuacji byłem tak zawsze spotykałem się z negatywnym podejściem palaczy marihuany do chemii (niemówiąc już o twardych). No chyba, że ktoś ma skłonności do ćpania czegokolwiek, na co pomóc może tylko psycholog/psychiatra, a nie zakazy i więzienia! Ciemnogród. Ech...
Umieszczony 17-04-2010 19:05:28
kuki,
"Niestety posłowie chyba nie wiedzą, że zażywanie miękkich narkotyków to w większości przypadków tylko początek do tego, aby zacząć zażywać twarde narkotyki."
Najpierw się ktoś doczyta zanim piszę bzdury, przytoczę tu fragment raportu WHO na temat marihuany: "Głównym wynikiem badań konsekwencji młodzieńczego używania konopi dla życia dorosłego było dostarczenie mocnych dowodów na istnienie pewnych wzorców inicjacji wśród amerykańskich nastolatków lat siedemdziesiątych, gdzie używanie konopi poprzedzało kontakt z "twardszymi" narkotykami w postaci środków pobudzających czy pochodnych opium (Kandel i in., 1984; Donovan i Jessor, 1983; Yamaguchi i Kandel, 1984 a, b). Znaczenie przyczynowe takiego wzorca inicjacji jest kontrowersyjne. Hipoteza mówiąca, iż przejście do kolejnych narkotyków jest bezpośrednim efektem używania konopi, jest najmniej przekonywująca. Więcej przemawia za dwiema innymi hipotezami, które zresztą nie wykluczają się wzajemnie. Pierwsza z nich mówi, że mamy tu do czynienia z selektywnym doborem do grona używających konopi wśród nonkonformistycznie nastawionej dojrzewającej młodzieży o skłonnościach do zażywania także i innych środków nielegalnych. Zgodnie z drugą hipotezą, z chwilą dołączenia do grupy używających konopi społeczne interakcje z innymi biorącymi rówieśnikami oraz kontakt z innymi narkotykami podczas zakupu konopi na czarnym rynku zwiększają sposobność spróbowania także i tego rodzaju innych środków (Baumrind, 1983; Goode, 1974; Kandel, 1988)."
Tutaj dla chętnych cały fragment raportu opisującego stuku zażywania: http://docs.google.com/Doc?docid=0Aai9hUv8m92EZGRiOGY4a3dfMGhyYjltazNn&hl=pl
Umieszczony 15-04-2010 01:46:33
Pioter,
A co do zalegalizowania THC i LSD. Kozacki pomysł! Naprawdę dobry. Legalizacja THC: Chyba już każdy wie ile to dobra przynieść może dla państwa i społeczeństwa. A wszyscy przeciwnicy tak naprawdę podświadomie są jej przeciwni najbardziej dla tego, że zamula. I to jest fakt. Nawet czysta(nie wspominając o tej z chemia bo też taką często widuję) Tylko, że w medycynie stosuje się konopie "sativ’y" zawierające większe stężenie THCV niż THC. THCV czyli lepszej wersji i o wiele mniej zamulającej niż THC. Te najnowsze gatunki konopi (np. ~G13) [paliłem- doprawdy bóstwo] przy nie "przeginaniu" skutkuje niesamowitymi wręcz, pozytywnymi efektami w życiu codziennym: polepszenie kondycji psychicznej, "wypoczęcie", wzrost samopoczucia, samooceny i motywacji (wzrost serotoniny), praktycznie bez efektów negatywnych (nie licząc dymu- wiadomo, ale i na to są sposoby). Podejdźmy do tego w ten sposób, tak jak Kalifornijczycy, od strony medycznej- poczytajcie sobie o tym. Nie musimy zaraz naśladować Holandii, czy Rep. Czeskiej. [Cz.2.]
Umieszczony 10-04-2010 23:56:39
Pioter,
A co do LSD: ... Ech.. cóż, to jest głębszy temat. (Tak jestem w temacie= jadłem) Nie licząc lekkich psychodelicznych wahań nastroi MOGĄCYCH wystąpić po przedawkowaniu (jak zwykle najszkodliwsze są zanieczyszczenia!) to nie ma się do czego przyczepić. Naprawdę bezpieczna substancja (nawet przedawkowanie jest w zupełności bezpieczne dla organizmu przez co jest narkotykiem miękkim- tylko człowiek się w tedy nie kontroluje). Mogąca wywrzeć NAJWIEKSZY pozytywny wpływ na nasze życie z pośród jakichkolwiek znanych ludzkości substancji. Stosowana w odpowiedni sposób może być wręcz uzdrowieniem dla narodu z większości apatii. Oczywiście w grę wchodzi tylko piecza lekarska i możliwość dostania recepty dopiero po ukończeniu ~28 lat. Wtedy był by to pomysł na skale WIEKÓW! Jeden z lepszych na jaki ludzkość może aktualnie wpaść. [Cz.3.]
Umieszczony 10-04-2010 23:50:46
Pioter,
Oczywiście oprócz w/w 2'uch substancji jest jeszcze cała masa innych (nie ograniczajmy się) która mogła by nam za równo pomóc jak i zabawić nie porównywalnie lepiej od alkoholu i papierosów o których szkodliwości wypowiadać mi się po prostu nie chce, takie są złe, szkodliwe i nie fajne! Wszystko zależy od środka kontroli- lekarska jest chyba najbezpieczniejsza. (osobiście nie pije i nie pale), (kurzam zila i jym kwycha i dobrym se bawi- je sem o.k.?) I LICZĘ NA ZROZUMIENIE mnie przez prawo własnego kraju, a jak nie to do dupy z taką robotą i emigruje! Na prawdę jak w tym ciemnogrodzie nie zmieni się stosunek do ludzi i ogólnie do całego społeczeństwa (jak rządzący nie zrozumieją pewnych spraw) i nie zmieni się tu na DOBRE, a nie cokolwiek! To ja tu żyć nie będę na pewno- dość mam problemów i całej tej polskiej mentalności! Co najwyżej za granicami poczekam aż wszystkie mohery i nierozumne star uchy z sejmu wy mrą ! Takie jest moje i większości moich znajomych(a trochę ich jest) zdanie! SLD- Nie dajcie plamy! [Cz.4.-ostatnia xD]
Umieszczony 10-04-2010 23:49:00
Pioter,
JAK ŚMIECIE NISZCZYC MI ŻYCIE ZA FAKT PALENIA GANJI! (to do mass, rządzących) Ciekawe jak byście się czuli gdyby ktoś wam niszczył życie za palenie papierosów!- to prywatny wybór, a gandzia szkodzi nawet mniej! Tylko, że ja na tym tracę. I to przyszłość! Tego roku nie dostałem się do wymarzonego liceum gdy dyrekcja dowiedziała się że miałem problemy z prawem. Wsadzili mnie do MOW'u za notoryczne palenie gandzi(posiadanie)! I co! Bo pozwala mi się wyluzować przy stresach egzaminacyjnych. Cierpię na nadpobudliwość i gandzia pozwala mi się uspokoić i to o wiele lepiej i naturalniej niż tabletki i tak w ogóle gówno wam do tego! A wy mnie jeszcze za to karzecie! SKANDAL! Jak śmiecie. Po odsiedzeniu muszę teraz chodzić do osiedlowego liceum i nie rozwinę się tak jak mogłem w prywatnym Artystycznym. Tak jak jestem patriotą i kocham nasz kraj tak przez takie zacofanie go nienawidzę! Ogólnie byłem już nawet parę razy pobity przez policje za wyrażanie swoich poglądów i za posiadanie! (I to ma być demokracja) Ale zdaję sobie sprawę, że za to odpowiedzialne było podejście danych funkcjonariuszy, a nie wina ustroju politycznego jednak on takowe zachowania promuje! Wybaczcie za rozpisanie się ale musiałem to z siebie wyrzucić.
Umieszczony 10-04-2010 23:44:37
ffjfhhkgf,
PRZESTANCIE TO BRAC MOWIE WAM TO MAM TAKIE TOWARZYSTWO PRZEZ NIE SAMA SIE W TO WKRECAM ALE PRZEZ MOJA GLUPOTE I CHEC BYCIA ROWNA W MOIM CHLOPAKIEM KTO TEGO NIE PRZEZYL NIE WIE JAK TO JEST
Umieszczony 08-03-2010 00:37:54
AGA,
dopalacze sa podobno bardziej szkodliwe niz gandziora tyle powiem i uzalezniaja !!!!!!!!
Umieszczony 08-03-2010 00:28:11
aga 19000,
Powiem wam tak ja palilam gande i dopalacze ale bardzo rzadko i ja to bym byla za malym bardzo malym dostepem do tych rzeczy jestem za zdrowym umyslem a sami wiemy jaki mamy po takich rzeczach :/
Umieszczony 08-03-2010 00:21:51
Racjonalista,
W pełni popieram legalizacje. W artykule przedstawiono negatywne skutki z tego jeszcze nieprawdziwe.Legalna marihuana w Coffee shop jak najbardziej.W tym wypadku w 100% popieram posłów SLD
Umieszczony 07-03-2010 20:07:49
Gość,
lepiej aby zalegalizowano marichuane poniewaz jest zdrowsza niz dopalacze ktore sa legalne w polsce
Umieszczony 02-03-2010 19:25:57
LEGALIZACJA !!!,
SADZIĆ PALIĆ ZALEGALIZOWAĆ !!!!
Umieszczony 13-02-2010 03:59:21
mrwhoope,
W tym artykule zostały zamieszczone jedynie argumenty negatywne. Nie wzięto pod uwagę dobrych stron legalizacji. Większość ludzi co ma "zrytą banie" to jest przez skun który jest maczany w chemii przed sprzedażą i po takim stafie naprawdę można mieć ze sobą kłopoty. Ze sprzedaży konopi jest oczywiście odprowadzony podatek co jak najbardziej wpłynie pozytywnie na dziurę budżetową. Chęć legalizacji LSD została porównana do obecnego stanu polityki antynarkotykowej w Holandii (sam nie jestem za LSD) lecz czemu nie została porównana do Czech, gdzie wiadomo co się dzieje? Pozdrawiam
Umieszczony 11-02-2010 17:29:06
Krzyś,
moim zdaniem dobrze by bylo jak by byla legalizacja miekkich narkotykow przestepczosc by byla mniejsza i by bylo mniej dilerow
Umieszczony 03-01-2010 15:52:27
gadzina,
sory zmieniajac temat ale uzasadnijcie mi twierdzenie theophrastus"wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną,tylko dawka decyduje ,ze jakas substancja nie jest trucizna"" pomozcie !!:*:*
Umieszczony 20-10-2009 12:28:37
eXsta,
A co do tekstu a autora... dla mnie jestes poPie**olny paliles kieys marske.. raczej nie... marihuana vs alko proste jest to ze po przedawkowaniu alko masz wymioty i bezbazie, po zilo nie wiem ile bysusial spalic zeby sie poz**ac brzydko mowiac a miec bezbazie lub urwanie filmu niemozliwe. mozliwe jest dla osoby zadko palacej lub probojacej za 1 razem miec filmy i gruba faze ale to rzadkosci.. po duzej ilosci THc wiesz co robisz i mozesz sie kontrolowac po alko nie zawsz wiesz co robisz i na drugi dzien bywa tak ze ze wstydu co robiles sie chowasz po zile nie ma tak. wiec zanim cos napiszesz uwzglednij kilka kwestki i ... najbardziej mnie to wkur**a ze ludzie ktorzy nie wiedza co to maihuana gadaja na jej temat najwiecej i wygaduja bzdury
pomysl gdyby marihuana zawsze byla zalegalizowana , a ty po ktyjomu zaczal bys pic alko ktory jest zakazany, czyteraz bylbys za legalizacja alkoholu wiedzac jak on samkuje a ja wiem ze alkohol zalicza sie do substancji majacych porownanie z narkotykami twardymi a marihuana przy nim sie chowa.... to dlaczego alkohol jest zalegalizowany ... bo to ku**wa jest wielki hajs.. tak samo dla mafi marihuana i inne narkotyki sa wielkim hajsem dlatego ona pewnie nie pozwala na legalizacje.. podobna sytuacja byla w stanach kiedy zakazano alkoholu .. nie chcemi sie gadac jak poszukasz to znajdziesz ten temat skorzystaj z google....
Umieszczony 03-10-2009 23:17:14
Gość,
A co do cen mam nadzieje ze to bd tak jak w Holandii... palilem nie raz taki towar z tamtad i jest cCOLL i bd tani na ich zarobki cena za 1 gram sredniej jakosci towaru to 7 euro/1g czyli jakies pol godziny pracy u nich (nie licze zarobkow polakow bo to wtedy zazwyczaj okolo 1 h pracy ;/) Mam nadzieje ze u nas tez tak bd za 5 zł 1 g
No i proste jest to ze powinna bys dostepna tez od 18 lat.
Sory za bledy..
Umieszczony 03-10-2009 23:07:14
eXsta,
LEGALIZACJA NA 100% TAK Proste jest to ze marihunana jest zdrowsza i lepsza od alko czy tytexu. nie mowie juz o wlasnosciach leczniczych itp. wkoncu pomysleli jak moga zalatac dziure budzetowa i przestac karac i psuc zycie/kariere ludziom normalnym ktorzy zapalili lub mieliprzy sobie troche trawki. Ja juz pale od lat i nie mam zadnych skutkow ubocznych :D poza tym ze juz na to wydalem pewnie kilka dziesiat tys. A po co te pieniadze maja trafiac do dilerki i mafi jesli my(jako spoleczenstwo państwa wiecie nowe pieniadze na ... np. ulice itp.) mozemy na tym zyskac. I powiedzciepo jaki chuj ktos kilka dziesiat lat temu mowil ze marihuana jest zla i zacheca do zabijania ... i innych bzdur w rzeczywistosci jest calkiem co innego
Uzwyam to co tylko daje BÓG nie raz mialem dostep do twardych narkotykow ( koks amfa itp.)i po nie nie siegalem wolalem marihuane. To przez jebana Tv i to co w niej mowia i przedstawiaja filmy.. przez to wlasnie ludziom wypralo mozgi ze to wszystkie narkotyki bez znaczenia jakie sa zle, Prawda jest inna. I nie jeden z was wie o tym.
Bas Tajpan - Nowy protest!!!!!!!!!!!!!!!!
SADZIC,PALIC,ZALEGALIZOWAC
nikogo nie zabila a jednak zakazana ... ini pija i pala tyton i umieraja jaki sens sam dojdziesz jesli myslisz sam a nie sluchasz sie innych "głupkow" bez urazy POZDRO DLA JARACZY....
Umieszczony 03-10-2009 23:02:06
Mroziu,
Brawo! Wreszcie jedna inteligentna partia zaczęła ingerować w to! To chyba pierwsza partia , która kieruje się zdrowym rozsądkiem. Marihuana ma więcej zalet niż myślicie. Wszystkim się kojarzy z wielkim złem gdyż ma przydomek narkotyk (żeby jeszcze niektórzy znali etymologię słowa narkotyk..), a legalna może: - zlikwidować dealerstwo i tym samym oszustwa związane z wagą towaru ;] - będzie to czysta toxyna beż cukrów, soli, kwasów, szkła itp (bo to pie****na chemia szkodzi) - zostałaby wprowadzona akcyza (państwo by zarobiło na pewno dużo, a z tym się wiąże chyba szerszy obieg gotówki i wyższe pensje - chociażby o te marne 50 zł to już zawsze coś) - pomaga w różnego rodzaju chorobach: nerwicach lękowych, nowotworowych jelit, także jako środek przeciwbólowy w czasie chemioterapii itp) - ceny byłyby normalne (15 - 20 zł za gram) a nie z kosmosu (30 -50 zł za 1 gram)
Szczerze, mógłbym pisać i pisać. Na pewno więcej pozytywów niż tytoń czy alkohol. I jeszcze jedno.. może się zdarzy, że mój post przeczytają jakieś władze z sejmu rodem :) O ile pamiętam w Polsce panuje demokracja czyli "władza nalezy do ludu" chcemy legalizacji i co? Sejmowy despotyzm .. :|
Umieszczony 01-08-2009 14:43:43
Rafał,
A ja uważam, że palenie trawy uznane przez Państwo jako przestępstwo to jakaś totalna paranoja, jest to co najwyżej "patologia". Mój kumpel 3 razy został złapany z lufką nabitą i co? Odsiaduje w pierdlu 12m-cy jest u kresu załamania nerwowego, chłopak ma myśli samobójcze a na karku wytatułował sobie BKR - boże kopsnij rozumu. Ustawa Państwowa powoduje że Ci mniej ostrożni zostają napietnowani i ich resocjalizacja polega na zniszczeniu im psychiki na resztę życia, i to jest walka z narkomanią??? PYTAM SIĘ WIEC CO TU SZKODZI? KOGO SIĘ TU CHRONI I PRZED CZYM, ludzie tego nie można tak zostawić!
Umieszczony 26-07-2009 20:37:45
Gość,
Palę od 17 roku życia ,a mam teraz 36. Nic mi nie jest ,jestem zdrowy,mam stałą pracę i rodzinę. Mam też znajomych ,którzy nie palą ,to znaczy już ich nie mam ,bo nie żyją-zapili się na śmierc.Nie znam osobiście człowieka ,który by przedobrzył z paleniem,a mieszkam w wielkim polskim mieście Łodzi i mam dużo znajomych.Ogólnie rzecz biorąc ci ,którzy za młodu eksperymentowali z wódą mają ,teraz problemy,a ja sobie pykam i jest luz...Jestem za legalizacją,ale myślę ,że w Polsce to jeszcze nie możliwe,nasze społeczeństwo zbyt długo było szczepione komunizmem i chyba jeszcze trochę nam z tego zostało Pozdrowionka dla wszystkich pykaczy....
Umieszczony 26-07-2009 18:59:28
apple,
jaram już 12 lat od 16 roku życia i jakoś nie przyszło mi do głowy walenie po kanałach... i każdy co jara to powie,brałem też tablety (extazy) i futer (amfetamina) i jakoś nie wale ich od kilku lat bo to wszystko zależy od psychiki a tekst że zaczyna się od zioła a kończy na herze to możecie wciskać mocherowym ciemniaka a nie ludziom którzy palą i wiedzą jak jest. TRAWA NIE BĘDZIE NIGDY LEGALNA W POLSCE BO STRACĄ NA TYM KONCERNY TYTONIOWE I PAŃSTWO JAKO PRODUCENT WÓDY bo zamiast 20zł na wódkę wielu ludzi wyda ją na grudę i się spali.I TO JEST PRAWDZIWY POWÓD,nie trzeba dodawać że straci na tym tak zwana 'Maffia'
Umieszczony 26-07-2009 12:30:49
Gość,
jestem za legalizacją popalałam trawkę kiedyś ale obecnie nie pale i nie ciągnie mnie do żadnych używek jaka korzyśc płynie zalegalizowania ogromne wpływy do budżetu ile turystów kasy by zostawiało u nas- same korzyści
Umieszczony 24-07-2009 14:07:25
Gość,
MJ nie prowadzi do innych narkotyków, tylko brak świadomości różnicy m. narkotykami. Dlatego jestem za legalizacją - wówczas te miękkie zostaną wyraźniej odznaczone. Dobry pomysł
Umieszczony 24-07-2009 02:47:40
zxr,
LSD nie, THC tak, każdy coś z tego ma, tylko nie państwo. Przede wszystkim to zdrowia nie psuje, inaczej bym nie palił. Tak jak nie pale fajek i nie pije
Umieszczony 26-06-2009 01:06:00
Gość thc,
ps i naturalny weed a nie chemia
Umieszczony 07-06-2009 10:42:52
Gość thc,
nie chcialo mi sie czytac wszystkich komentarzy, ale skoro ktos mowi ze twarde zaczynajom sie od marihuany, to mozna powiedziec ze przed marihuanom proboje sie alkoholu .... itd albo ze ci co pijom denaturat zaczynali od wisniowek... a to czysty absurd przedstawiac w taki sposob sprawy, kazdy ma swoj rozum.., kto ma palic i tak bedzie palil, tylko ze bedzie musial sie czasem dodatkowo stresowac,... domagam sie legalizacji ..,a przynajmniej wykreslenia marihuany ze srodkow za ktorych posiadanie sankcjonuje sie prawnie, nie mowiac ze wplywy do budzetu tez bylyby wtedy znaczne jesliby w polsce staly coffeshopy
Umieszczony 07-06-2009 10:41:18
RastaBoy,
Marihuana powinna być legalna ale LSD nigdy, Ludzie przeciwni legalizacji nigdy jej nie zażywali a mówią bóg wie co i się mylą... LEGALIZE IT!
Umieszczony 15-05-2009 17:01:14
Gość,
dobre pytanie czemu alkohol jest legalny a marihuana nie...przeciez wiecej ludzi na ziemi jest uzaleznionych od alkoholu niz chocby od marihuany...za picie piwa w miejscu publicznym jest 100 zl grzywny a za posiadanie nie mowiac o paleniu marihuany jest minimum 1 rok w zawieszeniu na 3 lata plus grzywna (zalezna zazwyczaj od zarobkow) . CZemu tak jest ?? czy jestesmy az tak przyzwyczajeni do alkoholu od niepamietnych czasow Slowianskich czy co ? Absurd goni absurd...Moim zdaniem jak juz ktos powiedzial powinni kilka mniej niebezpiecznych srodkow poprostu skreslic z listy srodkow zakazanych i dlaej by sie samo krecilo...kazdy by robil to co by chcial...a najlepiej jak by porobili punkty sprzedazy typu dopalacze i byly by na produktach odpowiednie odniesienia dawkowania , uzywania , efektow po spozyciu itd... a reszta to juz zdrowy rozsadek... dlatego tez jestem za zlegalizowaniem niektorych srodkow lub zdelegalizowaniem wszystkiego co niebezpieczne lacznie z alkoholem , papierosami a takze kawa co niekotrzy z nia bardzo przesadzaja....
Umieszczony 24-03-2009 16:07:45
zioło,
marihuana powinna byc zalegalizowana tak jak w holandi na balearah czy w belgi thc
Umieszczony 19-02-2009 22:45:57
X-MAN,
Z LSD to już przesada ale, materiał jak najbardziej!!!
Umieszczony 08-02-2009 16:46:08
Bartłomiej,
W Polsce nie trzeba marihuany legalizować należy tylko wykreślić ją ze spisu związków zakaznych w Polskim prawie a reszta narkotyków niech zostanie w tej ustawie, niech każdy sadzi wtedy nie bedżie handlu ani czarnego rynku, legalizacja to również spadek przestępczości o kilka milionów przypadków
Umieszczony 21-01-2009 20:41:50
marta,
czytając te wszystkie wpisy jest mi zal tych wszystkich ludzi. sprostujac osobiscie jestem za legalizazja, choc nie jestem czynnym palaczem thc, badz tego co to zawiera. uwazam ze lepiej te rzeczy opodatkowac niz maja leciec do czyjejs prywatnej kieszeni. mowie tu przede wszystkim o zyskach dla budzetu panstwa o którym wiadomo jest ciągle deficyt. palaczy marihuany jest tak duzo ze otworzeie np cofy shopu byloby czystym zyskiem a tego chyba nasze panstwo sie boi bo polowa naszych politykow mam pewnie swoje wplywy! wracajac do powyzszych wpisów mozna zauwazyc ze wiekszosc wypowiedzi jest wpisywana z wielkimi bledami co swiadczy o poziomie wyksztalcenia i obiawiam sie ze wyzej wymiienione wypowiedzi zatrzymaly sie na 6 klasie podstawówki. i obawiam sie ze sa to ludzie ktorzy nie sa zbytnio zorientowani w teog typu spr, boje sie co bedzie jesli nasze panstwo zaleje taka fala mozgów co powyzej. pozdrwiam wszystkim internautów
Umieszczony 17-01-2009 10:42:58
Gość,
ja hcialem sie odniesc do tyh wszystkih ktuzy pisza ze ni ze to zlo tylko wstep dalej ,gazie pajace dalej wogule nie palicie nie kreci was to ok rozumie a czy wy zrozumiecie ze mnie kreci gnebienie takih ignorantow jak wy i bebe chcial juz po legalizaci zebyscie dostali swoje zato zlorzeczenie . pozdrawiam nieh moc lsd i thc bedzie z wami
Umieszczony 02-12-2008 17:23:20
Czakson,
SLD kozacki pomysł głosuje tylko na was
Umieszczony 20-11-2008 15:44:08
Urbi Smakosz THC,
nooo iii fajnie SLD będe na was głosował jaa i wszystkie ziomkiii z osiedla !
Umieszczony 19-11-2008 21:24:56
Gość,
Ludzie Głosować na SLD !!!!!!!!!!!
Umieszczony 19-11-2008 21:20:39
Gość,
Wole Palić nisz pić Legalizacja musi być Jak nie to Spierdalam do Holandi !! <ganja is good>
Umieszczony 19-11-2008 21:19:31
Gość,
LEGALIZUJCIE NIE KRYTYKUJCIE JA MÓWIE TO WAM !!!!
Umieszczony 19-11-2008 21:17:43
Gość,
Ktos tu Pisał ze Ćpanie zaczyna sie od marihuany a wcale nie jak ktos jest mądry to niezłapie sie za Twarde Narkotyki Ja juz Pale trafke ! 6 lat i jeszcze niebrałem nic mocniejszego
Umieszczony 19-11-2008 21:16:30
Gość,
Jestem Za legalizacja !!! w Polsce Musi byc Legalna Gandzia i Hasz Niechce mi sie juz Ukrywac z Bakaniem po Kontach !!!
Umieszczony 19-11-2008 21:12:56
Tester,
Proste legalizacja mósi byc
Umieszczony 08-11-2008 07:48:27
Gość,
Jstem calkowicie na Tak zlegalizujcie marihuane , haszysz a zobaczycie ze bedzie lepiej w naszym kraju
Umieszczony 06-11-2008 21:52:12
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx,
chyba powariowaliście z tym ze ma być legalna. lepiej dobrze siezastanowić przed napisaniem takich bzdór
Umieszczony 02-11-2008 18:11:43
Gość,
Legalizacja powinna być "Diler nie spyta się o dowód... " !!
Umieszczony 11-10-2008 12:24:32
normalny,
Oczywiscie ze powinna byc legalna... Czy widzial ktos kiedy artykul w naszej super madrej telewizji ze " "NAĆPANY" po zazuciu marihuany mąż pobił żone" ? NIE! A naćpany alkoholem ( <-dla tych co na marihuane mowią narkotyk, ale alkohol to nieee.. zdrowy jest) mąż, TAK! No to teraz nie sobie odpowiedzą przeciwnicy na pytanie Czy ganja powinna byc legalna....
Umieszczony 31-08-2008 20:02:51
Jakub,
Kaczyńscy są żeby takie żeczy muwić o marihuanie że jest to zło i narkotyk
Umieszczony 20-08-2008 19:21:18
Jakub,
Jestem za legalizacją marihuany bo marihuana ułatwia leczenie raka i leczy rużne choroby. Pozatym marihuana jest zdrowsza od alkoholu i nikotyny. Bierzcie Przykład z Uni Europejskiej
Umieszczony 20-08-2008 19:15:47
jazzu,
jestem za legalizacja,sam obecnie przebywam w Holandii,to wspaniały kraj przesympatycznych ludzi,ludzi którzy palą marysie i są szcześliwi,spokojni i przede wszystkim niema tam żadnej agresji z ich strony,a w naszym kraju człowiek pójdzie do monopolu nawali sie jak świnia i od razu szuka komu tu dać w łeb,więc niech ci nasi wspaniali politycy z Kaczyńskimi na czele pojadą na wczasy do Holandii i niech zobaczą że nie taki wilk straszny jak go malują.pozdrawiam wszystkich palaczy marihuany i tych żle nastawionych do całej sprawy
Umieszczony 05-08-2008 22:52:22
GRS,
Ja osobiście popieram pomysł obydwu posłów.MARYCHA I HASZ powinny byc LEGALNE.To by zmiejszyło problem alkoholizmu w społeczeństwie a takrze stopa bezrobocia by spadła.Nie rozumiem czemu polski rząd nie bierze przykładu z innych państw uni Holandi czy terz Belgi oni zalegalizowali i nie mają z tym problemu.A nawet rozwiązało to częśc problemów gospodarczych.U NAS TERZ POWINNO BYC LEGALNIE DOSTĘPNE.OCZYWISCIE DLA OSÓB PEŁNOLETNICH.
Umieszczony 29-07-2008 15:23:14
Gość,
Siemka wam Ja oczywiście terz jestem za legalizacja Marichuany i haszyszu.Sam jaram trawe od ładnych paru lat i wiem rze to mniej uzalerznia nisz alkochol.Ludzie którzy palą trawe sa mniej agresywni podczas jej działania niż ci co upoja sie gorzałą czy innym wysoko procentowym trunkiem.
Umieszczony 29-07-2008 15:09:26
Gość,
Siemka wam Ja oczywiście terz jestem za legalizacja Marichuany i haszyszu.Sam jaram trawe od ładnych paru lat i wiem rze to mniej uzalerznia nisz alkochol.Ludzie którzy palą trawe sa mniej agresywni podczas jej działania niż ci co upoja sie gorzałą czy innym wysoko procentowym trunkiem.
Umieszczony 29-07-2008 15:06:52
anecia,
wszystkie narkotyki mogą być legalne... tylko nie wszyscy mogą je brać... niektórzy po prostu nie znają umiaru...
Umieszczony 25-07-2008 21:03:55
Gość,
pamietm czasy gdy posiadanie ilości na własny uzytek nie było karane i było tego mniej
Umieszczony 07-07-2008 22:52:45
Gość,
W końcu coś mądrego ze strony polskiego rządu.
Umieszczony 13-05-2008 19:15:05
Gość,
Holandia jest bogatsza od Polski. Ciekawe dlaczego... ZLEGALIZUJCIE TĄ PIĘKNĄ RZECZ!!!!!!!!!!!!
Umieszczony 13-05-2008 19:13:26
Gość,
Dealer sprzedaje marihuane ale nie w 100% znaczeniu tego słowa. Są dodawane do niej różne domieszki. To od nich a nie od marihuany ludzie sie niszcza a palić i tak będą. Więc nie lepiej by palili cos naturalnego??? LEGALIZACJA GÓRĄ!!!!!!!!!
Umieszczony 13-05-2008 19:08:15
pozdrawiam,
Delegalizacja karalności uprawy konopii jest jedynym sposobem, by zmniejszyć ilość osób uzależnionych od twardych narkotyków. Każdy kto przemyślał całą sprawę, wie bardzo dobrze o tym, że jest KLIENT i SPRZEDAWCA. Sprzedawca w swojej ofercie posiada, prócz konopii, także twarde narkotyki, które uzależniają chemicznie organizm człowieka. Druga sprawa to środowisko, z którym osoba KUPUJĄCA się styka - przeważnie, są to ludzie z marginesu społecznego, żyjący z dealerki. Polskie prawo nie gwarantuje więc żadnego bezpieczeństwa dla ludzi palących leczniczo marichuanę, a wręcz promuje i potęguje zjawiska kryminogenne. Wiele państw w Unii Europejskiej "zrozumiało" istotę zjawiska "wchodzenia w narkotyki" i delegalizując karalność uprawy, odebrało mafii 90% rynku. Niemcy, Austria, Belgia, Hiszpania, Holandia i Czechosłowacja to tylko niektóre z tych państw...
Umieszczony 11-05-2008 19:38:15
Gość,
zal mi tych ca chca legalizacji!! preczytajcie sobie "Pamietnik Narkomanki" albo "My dzieci z dworca zoo" ! tak mowi sie tylko na poczatku a pozniej nie da sie wyjsc z tego bagna!! Barbara Rosiek zazywala marichuane i jak skonczyla?! postradaliscie zmysly!!
Umieszczony 13-04-2008 20:41:41
Rastaman,
Popieram! GANJA powinna być legalna... A to czy jest szkodliwa czy nie zależy wyłoącznie od dawki... Sądze że alkohol jest o wiele bardziej niebezpieczny niż marihuana ponieważ u znaczącej grupy osób spożywających alkohol można zauważyć skłonności do agresji... Ludzie spożywający marihuane nie wykazują takowych ceh a wrecz przeciwnie: staja sie spokojni, rozluźnieni i bezkonfliktowni, dlatego ZALEGALIZUJCIE MARIHUANĘ
Umieszczony 02-03-2008 13:03:50
TARPAN _\|/_,
MARIHUANA POWINNA BYĆ LEGALNA!! Atuty legalizacji MARIHUANY w Polsce: -> Nowe miejsca pracy -> Rozwój turystyki (tak jak to jest w przypadku Holandii) -> Dodatkowe środki finansowe dla państwa pochodzące ze sprzedaży marihuany -> Upadek nielegalnego handlu marihuana (ludzie beda woleli kupic w sklepie niż u dilera) -> Legalna marihuana jest zdrowa (dilerzy czesto mieszaja nielegalną marihuanę z innymi środkami odurzającymi aby wzmocnić jej działanie [tj np z eterem]) -> Ludzie zamknięci za posiadanie bądź też handel są utrzymywani w więzieniu za nasze podatki (a polskie więzienia i tak są przepełnione)
"WSZYSTKO JEST TRUCIZNĄ I NIC NIE JEST TRUCIZNĄ - JEDYNIE DAWKA DECYDUJE O TYM" -Paracelsus
LEGALIZE IT!!!!! _\|/_
Umieszczony 02-03-2008 12:57:00
ZnawcaTematu,
90% heoinistow palilo wczesniej papierosy badanie przeprowadzone przez monar. Zakazac papierosow bo to pierwszy krok do twardych narkotykow!!!
Umieszczony 12-02-2008 12:52:34
JaraczNa Potege,
jarac trzeba i nikt mi tego nie zabroni bede palillllll !!!!
Umieszczony 12-01-2008 20:31:43
Gość,
Legalizacja uprawy konopii indyjskich jest jedynym sposobem, by zmniejszyc ilosc osób uzaleznionych od twardych narkotyków. Kazdy kto przemyslal cala sprawe, wie bardzo dobrze o tym, ze jest KLIENT i SPRZEDAWCA. Sprzedawca w swojej ofercie posiada i konopie i twarde narkotyki. Druga sprawa to srodowisko, z którym osoba KUPUJACA sie styka. Polskie prawo nie gwarantuje wiec zadnego bezpieczenstwa dla ludzi palacych marichuane, a wrecz promuje i poteguje zjawiska kryminogenne.
Umieszczony 04-11-2007 12:32:32
Gość,
Dlaczego ktoś jest tak bezczelny, żeby pisać, że alkohol szkodzi tak samo i zaczynając od marihuany kończy się na twardych narkotykach? Alkohol wprowadza całkowity rozkład rodziny (w przypadku uzależnienia) a efekty tego ciągną się pokoleniami. Nikt nikomu nie mówi kiedy i ile pić. Prawda jest trochę inna. Mamy społeczeństwo wychowane przy butelce na wszystkie możliwe święta i rządzący nie odważą się powiedzieć prawdy. Alkohol wpisał się w naszą kulturę i jest czymś naturalnym. Opinie na temat marihuany udowadniają jaki mamy ciemnogród.
Umieszczony 19-10-2007 14:35:55
cytat z jednego artykułu,
Prohibicyjne decyzje są zwykle podejmowane dość arbitralnie – trudno znaleźć medyczne uzasadnienie zakazu zażywania konopi indyjskich wobec powszechnego przyzwolenia na picie alkoholu i palenie tytoniu. Wydaje się raczej, że to kwestia tradycji oraz względy ekonomiczne decydują o tym, iż nieuzależniająca substancja wywołująca łagodne stany euforyczne jest przedstawiana jako groźniejsza od innej, powodującej nieuleczalne uzależnienie i dającej efekt utraty koordynacji, braku kontroli nad emocjami i zaburzenia oceny sytuacji. Przede wszystkim prawdziwy brudny biznes robi się na substancjach uzależniających fizycznie (doskonałym przykładem może być alkohol i tytoń) lub przynajmniej psychicznie. Tymczasem takiego działania nie mają ani halucynogeny (..) ani łagodne środki o działaniu euforycznym, a takie właśnie substancje zazwyczaj służą eksperymentatorom.
Umieszczony 23-09-2007 21:08:20
wlooczykij,
" Niestety posłowie chyba nie wiedzą, że zażywanie miękkich narkotyków to w większości przypadków tylko początek do tego, aby zacząć zażywać twarde narkotyki. " to jest banalny argument przytaczany przez przeciwników legalizacji.. wiadomo że jeśli ktoś jest skłonny do zażywania "twardych" narkotyków to musi przejść przez "miękkie" ale nie zgodze sie z tym że większość co zaczyna z miękkimi kończy na twardych to już zależy od specyfikacji jednostki. A ci co chcą i tak bedą palić czy bedzie legalne czy nie, a legalizacja pozwoli oszczędzić niepotrzebnych wyroków i mnustwo forsy przeznaczanej na walke z narkomanią. ośrodki odwykowe też na tym skorzystają bo teraz część ludzi z chęci spróbowania "zakazanego owocu" sięga po narkotyki a że wszystkie (i miękkie i twarde) są wrzucone do jednego wora to teraz więcej mamy w odwykowniach niż np holandia gdzie notabene miękkie narkotyki nie są narkotykami są poprostu legalną używką !
Umieszczony 23-09-2007 16:01:48
Gość,
Marihuana powinna byc legalna Szkoda ze jeszcze niejest... A jesli chodzi o wiek to 18 lat...
Umieszczony 23-09-2007 15:45:35
Gość,
No jasne ze Marihuana powinna byc legalna...
Umieszczony 23-09-2007 15:41:07
korkas,
jak dla nie legalizacja powinna byc chociaz na jaranie i haszyk,sa to miękkie narkotyki i ludzie powinni miec do niech dostep...szkodza mniej niz alkohol i papierosy..w polsce jest przyzwolenie na alkohol i fajki a też uzależniaja i niszczą ludzi bardziej niż jaranie
Umieszczony 23-09-2007 15:34:33
Jakiś Koleś,
Oczywiście że powinni to zlegalizować.I jestesm pewien ze nie bedzie zadnego początku Twardych narkotyków Państwo by bardzo zadowoliło obywateli...
Umieszczony 21-09-2007 08:07:50
BoSs,
marihuana powinna byc zlegalizowana , i tak osoby które chcą to i tak już ją mają. Jestem za legalizacją
Umieszczony 21-09-2007 08:07:24
ziomek,
marihuana powinna byc zlegalizowana ... nie rozumiem czemu nie jest ... powinna byc w barach i dostepna od 18 lub 20 lat ..bierzcie przyklada z Holandii lub z Belgii
Umieszczony 19-09-2007 17:37:35
Gość,
Moim zdaniem obaj posłowie mają rację, Marihuana powinna być legalną używą w Polsce